- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

marți, 28 aprilie 2015

1 Sweet Devil's Kiss



Din ‘Hard N’ Heavy’ s-a dezvoltat un nou subgen, (derivat din ramura southern hard rockului), numit de catre unii critici muzicali ‘Whiskey Metal’. 

Damblarin va propune in aceasta editie a Video Radio Damblarin, un subgen emergent, si o trupa cu un potential exploziv : Devil’s Train . 

----------------------------------------------------------------------------------------

Sărutul dulce al Diavoliţei

A apărut din întunericul Infernului
Cu ochi de felină însetată de sânge,
Unduindu-şi talia de zeiţă a întunericului,
M-a hipnotizat, înainte să mă pot smulge.

Şi-a încolăcit braţele în jurul gâtului meu
Ca un şarpe constrictor, înfometat ;
Oasele au început să-mi pâraie greu,
Sub presiunea buzelor unui demon turbat.

Sărutu-i otrăvit m-a paralizat, storcându-mi viaţa,
Focul Iadului mă devora încet din interior,
Simţeam în vene cum îşi injectează dulceaţa,
Mut, dar cu disperarea-n priviri, imploram ajutor.

A dispărut apoi, unduindu-se alene printre umbre,
Fără să-i pese de leşu-mi strivit de povara dorinţei
Şi lăsat să se zvârcolească în decorurile sumbre,
A sevrajului dulce al sărutului Diavoliţei.

Damblarin

----------------------------------------------------------------------------------------






Emisiune dedicata celor care mananca Rockul pe paine !

Niciun comentariu: