- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

luni, 23 septembrie 2013

1 Eretic

Eretic


1

Demonii dintre noi beau sange la masa clericala
Iar omenirea despuiata dospeste in borhot sintetic; 
Hienele sfarteca lacom lumea pe verticala
Iar eu ma prabusesc, plangand tot mai eretic.

2

Doamne, ti-au furat cuvintele sa le faca arme,
Ca sa ne poata ingroapa in doctrine cu iz etic ;
Sa poata domina brutal peste intreaga carne
Si sa zdrobeasca-n fasha orice impuls eretic.

3

Refuz izbavirea otravita a acestei lumi
In care te nasti cu catuse si te zbati patetic,
Si unde tiranul rege siluieste o masa de nebuni;
Prefer sa am in schimb, o moarte de eretic.

4

Puteti sa-mi luati totul, cu nemiluita,
Dar nu-mi puteti lua trecutul, ca unui venetic,
Caci voi ramane un simbol ce nu se va uita;
Un dizident convins, cu sange de eretic.

5

Din vena de la gatu-mi tasneste brusc, suvoi,
Cand shenila otelita a sistemului ermetic
Imi trece peste capul tavalit in noroi;
Si simt cum scade pulsul rapusului eretic.

6

Cu un ultim spasm nevrotic ridic mana spre cer,
Nu regret nimica Doamne,  nici macar un petic ;
Dar adu-ti te rog aminte, e tot ce iti mai cer :
Ca pentru lumea asta si Tu esti un eretic !


Damblarin






Niciun comentariu: