- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

joi, 10 aprilie 2014

ANISOARA

Poa’ sa-mi zica mie vreunu…




Dragnea
La sedinta din Poiana, dRagnea catre pesedisti:
Poa’ sa-mi zica mie vreunu cine-i curva asta de ANI ?
Care-si baga botu-n toate, de nu poti sa mai existi ?
Ce ne cauta la oua si ne ia din conturi banii...?

Pesedist
Domnu vice, eu v-as zice, da mi-e c-o sa dati pe spate !
ANIsoara nu-i fatuca cea virgina sau fragila, din pacate.
Este chiar AGENTIA NATIONALA de INTEGRITATE.
Cu asta am spus tot, ca am ramas fara grai si fara rima, frate.

Alt pesedist
Cica, nu avem voie primari sau presedinti de Consilii Judetene
Si si reprezentanti in AGA, la firmele locale de utilitati ;
Sa nu mai putem derula contracte pe bani publici, bai nene,
Ca asta se considera la dansii ca fiind ‘incompatibilitati’…


Alt pesedist
Bai fratilor, daca nu si-ar fi bagat americanii coada, noi, baronii locali,
Nu am fi ajuns in miez de zi  ridicati de mascati, dintre proprii bodyguarzi;
Nu am fi ajuns sa riscam ani grei de puscarie si sa fim considerati penali,
De catre niste cutre, mucosi ce-si tin de fusta mama, niste  eterni bastarzi .


Dragnea
Pai cred ca ar fi cazul sa avem o discutie serioasa,
Sa-i explicam lui ANIsoara cum merg treburile la noi.
Ca sa inteleaga odata ca, oricat ar fi ea de fitzoasa,
Nu poate tine silicoanele drepte impotriva pandurilor de soi.


Acelasi pesedist
Domnu vice, v-as mai zice ca tatc'su-i eMCeVeuu, iar sora-sa e DeNeA,
Vor sa ne infunde pe motiv ca suntem demnitari publici corupti ;
Si o are-n spate si pe ma-sa, chiar pe hoasca de Coana Europa !
Deci, va fi greu  ca sa scapam de culpabilitati, fara ca sa fim fututi…


Alt pesedist
Noua, primarilor si presedintilor judeteni, nu ne mai ajunge spaga,
Ca vremurile-s grele, Capitalismul e mai mult decat obscen;
Asa ca Dragnea, tu lupta-te cu aste monstruoase institutii  sa ne mentii in AGA,
De vrei sa-nvingi la toamna cu electoratu de aici, de pe teren !


Dragnea
Stimati PeSeDisti, primari si presedinti de Consilii Judetene,
Am feudalizat cu succes fiecare judet ca prostii, pe degeaba ?
Eu va promit victoria politica si AGA, ca-s nascut pe maluri dunarene ;
Ce pastele ma-sii, de unde atata tupeu pe ANI, se crede Fefeleaga ?


Si de o fi sa nu mai vad lumina soarelui, o vreme, sa nu dati inapoi ;
Voi prinde gratierea, cu ai nostri la putere, nu am nici o indoiala !
Caci tara asta-ntreaga e a noastra, croita numai pentru noi,
Chiar de vor vrea unii s-o bage-n civilizatie, e mult prea feudala.


Asa ca pesedisti, sa nu ma plangeti, pe mine sau pe Mazare ;
Vom reveni eroic, de doua ori mai puternici, cu nume si pe val ;
Prostimea ne va astepta innebunita ca evreii pe Mesia, in zare,
Si ne vom reorienta politica externa catre alt punct cardinal.



De azi deviza PSD va fi:
"Azi retinut, maine detinut, poimaine renascut !"



Damblarin

Niciun comentariu: