- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

joi, 3 iulie 2014

1 A series of unfortunate events



Ştiu, ştiu, cât timp am lipsit v-aţi panicat şi nu aţi ştiut ce să faceţi cu venele. Lăsaţi-le acolo unde sunt, pentru că vă mai trebuie (dacă vreţi să beneficiaţi în continuare de universul lui Damblarin).





În ceea ce mă priveşte pot spune că mă întorc după o serie de evenimente nefericite, care mi-au paralizat temporar neuronul şugubăţ şi m-au adus într-o stare de spirit explozivă. 
SHIT HAPPENS !





Niciun comentariu: