- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

joi, 21 decembrie 2017

Prince of Transylvania





Chiar de dincolo de buza ciobita-n timp, rece si grea, a criptei voievodale,
Ce zace adanc ingropata de blestem si uitata sub bantuitele ruini medievale,
Trimit un gand de vita nobila, dulceago - dureros, ca o muscatura de vampir ,
Pentru prietenii mei absenti, strigoii cu inimi strapunse si in cautare de delir.


Acum ca Regele nu mai e, am ramas singurul si unicul Print al Transilvaniei,
Si desi eu am murit mai demult, va mai pot inca bantui de pe calea bejeniei;
Anul acesta cand veti auzi sus pe Dealul Negru, in ajun, clopotele de Craciun,
Sa stiti ca voi fi eu, un inger deghizat in vampir, damnat etern sa fiu nebun…

Damblarin


Niciun comentariu: