- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

luni, 19 noiembrie 2012

1 Fatalitate





Video Radio Damblarin
Cand muzica se impleteste cu poezia



( a se lectura pe fondul sonor al pieselor aferente fiecarei strofe )



Cazut-am dintre stele cu geamat, in haul absolut,
Incovoiati sub taina nemiloasa a mostenirii grele;
Taratu-ne-am destinul pe brate reci de lut,
Si-n suflet, ascuns-am speranta cu patimile sale.








Prea tineri si vremelnici,  captivi in univers,
Am cutezat a ne trudi si-a le indura pe toate;
Vointza de a ne ridica din nou inca nu ni s-a sters,
Iar palma tremuranda  nu o vom tine la spate.





PS: Emisiunea poate fi urmarita integral accesand restul postarilor din bara laterala din dreapta !

Niciun comentariu: