- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

joi, 12 aprilie 2012

VIDEO RADIO DAMBLARIN 1



Pentru ca vechile obiceiuri se uita greu (mai ales daca sunt rele), iata ca in aceasta noapte de 12 aprilie  2012, s-a nascut fratele mai mic al VIDEO RADIO  STUPARITUL (VRS), si anume:
VIDEO  RADIO  DAMBLARIN (VRD)


Nu, nu am renuntat complet la nume (dupa cum vrea sa imi sugereze Steve Morse).  Doar l-am adaptat noii structuri... 



...fiindca aici tocmai am vazut luminita de la capatul tunelului...(The White Light)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa fie intr-un ceas bun DJ Damblarinos :)
Ascult cu placere chiar daca am mai putin timp de lustruit manichiura la taste.
Mr Bambu

DAMBLARIN spunea...

- Mr Bambu, sunt incantat sa va stiu prin preajma. Din cand in cand, cate un comentariu nu strica. Doar asa, de feedback...:-)