- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

luni, 1 aprilie 2013

FRAZA COD: “M-AM INTORS”


(din arhiva http://forum.stuparitul.com)



- Nicus !
Dupa cum iti promiteam, m-am ocupat de 'neshte chestii'...Am ridicat doleantza ta (intoarcerea userului AILIME pe forumul STUPARITUL), la nivel european si am demarat o suita de actiuni...bruxeleze.


Dupa ce am reusit sa intru in audienta la Emanuel BARROSO (Presedintele Comisiei Europene), l-am scos in oras si l-am dus la un restaurant romanesc din centrul Bruxelului.

Odata asezati la masa rezervata dinainte, i-am facut semn patronului sa aduca niste palinca. El a bagat mana sub tejghea si a umplut discret paharele ( nu are voie sa vanda palinca de casa, tocmai de aceea vinde la un pret de...risc, adica e un risc...calculat)...

- Bai BARROSO!...am deschis eu discutia. Fi atent cum sta treaba...Trebuie sa o scoatem, din pamant, din piatra seaca...din gaura de sarpe...pe cetateanca AILIME. Ca s-au comis niste accidente pe forumul STUPARITUL si ea a fugit de la locul accidentului...Deci, trebuie sa o gasim si sa o aducem inapoi...

El mi-a promis cu gura plina de branza si cu mamaliguta iesindu-i printre dinti ca, a doua zi, o sa traga un barros pe pupitru din sala de lucrari a Parlamentului European de, ori se crapa pupitru...ori i se-nvineteste lui barrosu...Si va propune la reuniunea europarlamentarilor ca Romania sa nu fie admisa in spatiul Schengen pana cand Ministerul de Interne Roman nu depune toate eforturile ca sa o gaseasca pe fata...

In timp ce cu mana dreapta fugarea o sarmalutza-n foi de vita (a nu se citi vitza ), cu stanga vorbea la telefon cu Angela Merkel, Cancelarul federal al Germaniei, solicitandu-i ajutorul si interventia in cazul AILIME. Cand i-a urlat asta odata in diapazon mi-au zanganit si mie plombele (ca eram prea aproape de telefon)...
"Manule !...Relatia dintre noi doi e una si pozitia mea de Cancelar e alta...E pentru ultima data cand mai intervin ca sa-ti rezolv tie si Europei problemele...Eu sunt Cancelar al germanilor nu a intregii Europe...Dupa actiunea asta, Germania se retrage atat din Uniune cat si de pe 'euro'...Ne vom intoarce la deutsche mark "

'Manu' se amuza copios izbucnind intr-un ras sacadat, intrerupt doar de sughituri :
" Angelique, mon amour...Nu ma face sa rad ca ma ustura buzele de la varza murata si condimentele romanesti..."
In timp ce el vorbea la telefon, eu tot ii faceam cu ochiul la romanashul meu sa mai bage mana dedesupt...Nu la ospataritza, ci la tejgheaua unde tinea rezerva strategica de palinca...

Am reluat discutia :
- Domnu Barrossu...Parintii baiatului sunt oameni cu situatie...asezati...cu orientare pro-europeana (ca au ferestrele si usa de la intrare orientate inspre vest). Au de tate...uai pentru lina, ghiboli pentru lapte, caini pentru paza, vaci pentru tractiune, mitze pentru soareci, cai pentru mezeluri, albine pentru ACA...De oratanii nu mai zic...Stii cum ?...Au tat, tat, tat...Daca te ocupi de problema asa...ardeleneshte...o sa-ti umple astia porbagaju cu palinca si telemea de oaie de o sa-ti ajunga cauciucurile pe janta..."

Dupa vreo doua ore de insistentze in care am epuizat toate argumentele pe care le avea patronul pe stoc (si in camara si in pivnitza ), l-am tzucat pe frunte pe 'Manu Barrosanu' si l-am pliat in porbagajul de la taxiu. I-am pus timbrul la sofer in palma si i-am zis sa-l basculeze undeva in 'Cartierul European'...Ca o sa-l recunoasca gardienii publici care patruleaza pe acolo si o sa-l duca ei la adresa...Bineinteles ca inainte de toata treaba asta i-am bagat in buzunarul de la piept o foaie de hartie scrisa cu tot ce s-a angajat el sa faca. Ca sa nu zica a doua zi ca o avut 'tabula rasa' pe motiv de palinca romaneasca...Durerea de cap era garantata din partea casei, ca bause alcool metilic cu aroma de prune (eu n-am stiut ca patronul schimbase sticlele, ca a zis ca nu merita sa strice bunatate de marfa de contrabanda pe un necunoscator).

Apoi am tzashnit catre EUROPOL ca sa nu inchida. Ca, uneori mai primesc marfa (ce aresteaza mascatii pe strazi), si se inchide accesul la public. Ajung gafaind (ca s-a si inchis usa dupa mine), si de cine crezi ca dau pe hol ? Robi...Robi ala...ma Nicus...ROB WAIN WRIGHT, nu ma, nu era ala de respira greu, TATA-SO...nu. Ii Shefu de la EUROPOL.

Il iau gafaind de cot (ca fusese la veceu si nu se spalase pe maini), si il trag rapid in primul birou care o avut usa deschisa. Prea tarziu mi-am dat seama ca in biroul ala se zugravea...Asa ca, printre stropii de lavabil ii dau poza lui AILIME luata de la avatar si scoasa pe imprimanta. El se uita la ea...ea se uita la el...si-mi zice, (el) :
- Baa LUPULE ! Da' e cam in umbra. Cum o s-o indentificam noi asa ?
- Voi arestatile pe toate alea care seamana cu ea. Eu il aduc pe Nicus, ma precipitai eu. Ca asta o recunoaste dintr-o mie...Si daca o fi sa nu o gasim...iaca...Se alege si Nicus cu una mai...asemanatoare...

- Pai...asta va fi o actiune concertata la nivelul intregii Europe...Trebuie scosi toti agentii operationali pe teren...Triplat controlul la granite cu echipaje de caini dresati...Fortele speciale antitero in tufisuri...Trupele aeriene, navale si de teren in stand by...incerca Robi o evaluare lipsita de entuziasm...
Ma grabeam sa iau legatura rapid si cu cei de la INTERPOL. Si a luat si el rapid legatura cu INTERPOLUL. Prin mine. Ca mi-a zis :

- Baa...daca tot treci si pe la ingamfatii aia spune-le sa ne sune ei, daca vor, ca noi nu-i sunam..."

Pe cand dau sa ies, ma striga inapoi :
- Baa...LUPULE...Tu iti dai seama cata tevatura trebuie sa facem noi pentru fatuca asta ? Pai sa-i scot pe agenti de la caldura birourilor si sa-i arunc pe teren, ca sa o caute, prin frig si ploaie...Tu ai habar cat e de neplacut ? Crede-ma pe cuvant, ca iti vorbesc din experienta...Stii la ce ma gandesc ? Pai nu ar fi mai simplu pentru toata lumea daca ea s-ar preda singura pe forumul STUPARITUL si ar posta o singura fraza codificata: "M-AM INTORS" ?. Iti dai seama pe cati ar salva EA ?

- Pai ce ar insemna codul asta ?

- Pai...enorm. Ca daca ar face ea chestia asta pentru noi, ar scoate Europa din criza in care am baga-o daca am mobiliza pe toata lumea...Iar noi in schimb garantam ca-i vom asigura protectia pe forum si vom monitoriza indeaproape tot ce se intampla. Iar daca da ala de sus sa se mai lege careva la modul neinspirat de ea...

- Eu as putea pune botu'?

- Baa ! Am zis neinspirat. De ce nu esti atent ? Tu, cel putin ai inspiratie...Cu tine-i alta poveste...Dar sa revenim (nu ma mai intrerupe !!!)...Care o fi ala...O sa-l declaram 'personanongrata' la nivelul intregii Europe, o sa-i anulam toate cetatzeniile, va deveni un apatrid...Si va ajunge mai rau ca artistii aia discriminati pozitiv de catre Sarkozy, ca le-o platit de la buget concediile in Romania...Asa sa-i spui fetei...

Pe GIAMPAOLO di PAOLA, Sheful Comitetului Militar al N.A.T.O, nu am reusit sa-l prind decat la telefon...Ca era plecat intr-o misiune ultrasecreta ( pescuia delfini calderon cu luneta din elicopter). I-am explicat foarte succint ce vreau de la el (ca sa nu-l tin suspendat in elicopter degeaba)...

- Cum zici ca o cheama ?

- AILIME !

- Maa, tu esti sigur ca ii romanca...Ca suna de parca ar fi din Uzbekistan...

- Nu Amirale, e din Bucuresti !

- Bine...daca zici tu ! Fi atent (ca trebuie sa fiu rapid, ca se apropie bancul de delfini). Daca in 3 zile pampalaii aia de la politie nu rezolva nimic, convoc un Summit Extraordinar N A T O + RUSIA si CHINA, pe care il vom tine la Bucuresti (la Casa Poporului). Asculta-ma pe mine, daca vrei sa faci o treaba ca lumea, trebuie sa apelezi la armata intotdeauna, nu la politie...

- Dar...Amirale, de ce Rusia si China ? intrebai eu.

- Pai...Rusia, mai nou se baga sub umbrela noastra, ca se simte mai in siguranta. Oridecateori miscam noi cate ceva, trebuie sa-i invitam si pe ei. Altfel, iar se inneaca in votca si...daca ar fi sa cada in coma alcoolica regimul de la Kremlin...ar fi nasol. Pentru ca noi nu suntem inca pregatiti de o astfel de...preluare...In plus, putem extinde aria de cautare inspre stepa (pentru cazul in care fata a luat-o...campii).

- Si China ?

- Pai...China ne-a somat sa nu avem 'initiative' fara acordul ei. Ca nu-si poate permite un razboi, nicaieri pe planeta. Fiindca China acum importa materie prima si subansamble de peste tot...Deci ramane cum ne-am inteles...

- Sa traiti !...

-Nicus ! Tu da fuga si periaza tot mediul studentesc din tzara pana de revelion si tine-ma la curent cu evolutia lucrurilor.

-Transmite-i lui XXL sa nu termine toata palinca, ca sa-ti trimita si tie vreo doua damigene. Si daca taie porcu sa-ti trimita si niste drob de miel. Pentru cazurile in care oficialii astia de la Bruxel ne mai cer ceva 'detalii' suplimentare, sa avem cu ce unge departamentele...

-No, acu trebuie sa inchid ca tocmai o sosit liftu  cu care o sa urc la ultimul nivel de la ATOMIUM. Ca sa arunc o privire panaramica de deasupra, sa vad daca nu o fi ascunsa aici...


Damblarin

Niciun comentariu: