- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

luni, 4 noiembrie 2013

Dedicatie




Pentru cei 23 de ani in care ti-ai risipit dragostea si cea mai frumoasa parte a vietii  pe un renegat exilat in sine, de parca nu am fi existat decat noi doi in univers…iti multumesc ! 


Continui sa te iubesc


Al tau pentru totdeauna



Desi cazut-am printre stele rapus de praful milenar,
Tu, cea mai gingasa din 'iele'... Eu, cel mai  singur trubadur,
Tu  m-ai hranit cu lacrimile grele , din ochi adanci ca de clestar
Si ai devenit a mea durere, si-al meu alean far' de cusur...


Mi-ai stat veghe la capatai, chiar si cand lesu-mi zacea mort
Ai  plans cu suflet de copil si te-ai rugat la tot ce-i sfant
Ca sa reinviu macar o clipa si viața ta apoi s-o port,
Nu voi sfarsi sa te iubesc...nici stand alaturi, in mormant...






Niciun comentariu: