- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

joi, 14 noiembrie 2013

FOLCLOR KOMBAT



Lupta anticoruptie poate imbraca si forme placute


"- Ups, I did it again !" (isi zise satisfacut Liviu Dragnea, in timp ce isi tragea fermoarul la slit). 
"Eu sunt multumit. E buna dom'le. Ce mai, e buna rau. O recomanda talentul si abnegatia cu care se daruieste, pe coate si genunchi. Munceste mult, pana la epuizare. Mie astea imi plac, care se dau in spume in orele de dupa program.

Catalina Stefanescu - fosta secretara a lui Dragnea



actualmente transformata in parlamentar



Dupa cum da contre si tine piept, e numai buna sa-i controleze pe coruptii din ministerul meu. Ca pe astia, daca nu sti sa-i lucri din gura, n-ai facut nimic. Si e buna de gura. Cum s-ar zice in folclor: "Tzucu-i gura ca capsuna, ca pateaza cu ea-ntr-una !" 
E o neastamparata focoasa. Auzi ca si-a tras si album. Cica, "Cant sa-mi astampar inima". Pai lasa ca gasesc eu leac sa i-o astampar, cu lapte de cuc, de o sa aiba ce canta si la batranete...
Sa fiu al dracu, daca nu reusesc sa imi procur CD-ul, cel putin copertile sa le fac rost. Sa le lipesc pe peretele de  la toaleta.

De ce dracu nu gasii si eu una ca bistriteanca asta mai demult ? Pe una ca ea puteam sa o fac si eu secretara, nu numai penelistu ala de Hellvig, de o facu sefa de cabinet. Cand ramanea peste program la el in cabinet, singurica. Adica, si-n gurica...

Na, acuma lumea stie ca am avut-o ca secretara pe Catalina Stefanescu. Dar te mai saturi dom'le odata de acelasi meniu. Aceleasi pozitii, aceeiasi freza pubiana si chiar aceleasi scanceli. O auzeau colegii toti...De aia am si ajutat-o sa ajunga parlamentar. Ca sa ma scap dracu odata de ea. Pentru ca incepusem sa simt nevoia intoarcerii la origini, acolo de unde isi trage tot romanu adevarat seva. La folclor. 

Doamne, dar pacatos mai sunt ! Sunt asa de pacatos ca de pun mana pe Biblie ma curenteaza. Dar n-am ce face, n-am ce face. Nu ma pot abtine. Pentru ca mie intotdeauna mi-a placut lupta anticoruptie corp la corp. Ce mai dom'le, asta, Ana Maria Ardelean, e croita pentru lupta anticoruptie. Dupa cum declara si ea, intr-un interviu pe la nu stiu ce revista obscura, ca cea mai fericita e atunci cand poate sa le cante oamenilor despre anticoruptie. Pe 'Favorit TV'. 

Ia uite cum se poate imbina utilul cu placutul. O promovez sefa Serviciului Anticoruptie, adica coordonatoarea serviciului care va superviza achizitiile si cheltuirea fondurilor publice si europene. Chiar daca nu a mai facut asta pana acum. O sa afisam si un banner deasupra usii: 
"Ori fura, ori tine sacu, tot hot e". 

E tanara dom'le si daca casca bine urechile si gura o sa invete rapid cum merg treburile prin minister. Utilul e ca nu are cum sa ma controleze pe mine, ca doar voi fi seful ei. Si va trebui sa anticorupa dupa cum ii dictez eu. Iar placutul apare in momentul in care ma las eu corupt de anti (pronuntia in engleza pentru 'matusica'). Apoi, va combate prin folclor orice achizitie discutabila, tulbure, netransparenta si susceptibila de coruptie..."

De indata ce isi ispravi monologul improvizat in fatza oglinzii de la baie, Liviu Dragnea iesi din nou la rampa:

- Doamnelor si domnilor, la Consiliul National al PSD de sambata, Ponta a venit cu afirmatia ca, citez din memorie, "Am venit la guvernare sa facem dreptate celor care au fost nedreptatiti". Afirmatie falsa si duplicitara, specifica lui. Nu, stimati cititori ai acestui mult apreciat si gustat blog, categoric nu ! Asa dupa cum am afirmat si in cadrul luarii de cuvant de sambata, la Consiliul National al PSD-ului, afirm si aici, pe blogul lui Damblarin: acum un an, in decembrie, noi am primit in dar o tara !

Pai daca am primit-o in dar de la o majoritate covarsitoare a electoratului, de ce ne este frecata ridichea cu sare iodata intr-una ? Ba ca turnam prea putine borduri, ba ca deturnam prea multe fonduri. Ba ca suntem rupti de realitate, ba ca suntem corupti in realitate...

Domniilor, cand e bine nu se plange nimeni, dar cand e rau se vaita toata lumea. Ce natie sucita dom'le. Asta este o chestie pe care eu nu pot sa o inteleg la romani. Pai daca pana si salata de boeuf (boeuf = carne de vita, in limba franceza), romanul se incapataneaza sa o faca cu carne de pui !?! Pai atunci ce pretentii sa mai ai ?...

Asa ca acum am pus la Serviciul Anticoruptie din ministerul meu, o tanara cu radacini sanatoase, din folclor. Ana Maria Ardelean. Care sa convinga si Bruxelul ( ca este curata ca lacrima de bujor cu aroma de trandafir, pentru ca nu provine din mediul murdar si corupt al politicului). Si care sa ne convina si noua. Ca are cine sa ne doineasca de inima albastra, cand se intampla sa mai fim rapusi de povara coruptiei institutionalizate. Nu de alta, dar sa fie bine si pentru Bruxel si pentru noi. Pai nu ?

Vorba cantecului din folclor: "Hei hei ca nu-i rau, ca-s mai hot ca tatal meu, mai mai...".

Si, in incheiere, voi cita un antic proverb izvorat din intelepciunea autohtona, care surprinde in doar cateva cuvinte esenta guvernarii la romani:

"Hotia merge mana in mana cu domnia"

Ana Maria Ardelean
Un FOLCLOR KOMBAT cu durii
Printr-un floc in ceru gurii, mai mai
                      








Damblarin






Niciun comentariu: