- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

marți, 26 septembrie 2017

2 God is great, beer is good





Tot ce ţi-am putut eu oferii în viaţă au fost doar cei doi copii,
Nu sunt un tip prea obişnuit, fiindcă ce am eu nu e o avere;
Am doar fler, atâta tot şi sunt plin de vise şi de multe datorii;
Pot dezamăgii frecvent dar, sunt destul de bun la băut bere.




Niciun comentariu: