- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

marți, 26 septembrie 2017

3 God is great, beer is good





Aşa că te invit la o petrecere sumară, aşa cum am fost mereu, doar tu şi eu,
Lasă-ţi pe tine doar verigheta, restul aruncă repede în maşina de spălat;
Copiii se dau cu motocicleta după ce-şi ling îngheţata, vecinii-s duşi la dineu,
Deci, în seara asta ne vom face de cap iubito, să-ţi arăt că încă nu am uitat.





Căci de aici încolo iubito, drumul nostru va fi doar în sus, spre nemurire,
Învesmântaţi în alb la nunta noastră ancestrală, purtaţi pe braţe cu alai regesc;
Noi am fost printre acei puţini norocoşi care au găsit în viaţa lor iubire,
Am lăsat împreună urme adânci şi pentru aceasta şi multe altele, îţi mulţumesc!

Damblarin




Niciun comentariu: