- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

sâmbătă, 14 octombrie 2017

1 Pamflete din arhiva la cerere

Congresul  Matcilor
09 - 10 -2009
 


Reprezentantele de elita ale albinelor au fost convocate la un congres international tinut la New York, pentru dezbateri pe tema miscarii feministe in stupinele din toata lumea dupa  "nain ilevan" (09.11.2011).

Din Europa au fost prezente printre altele, Ligustica,Buckfast,Galbena de Banat...

Caucaziana s-ar fi dus si ea dar...dupa cum explicase si pe o bucatica de fagure artificial pe care il impaturise intr-un plic lipit cu guma de mestecat,roz, in zona ei de origine si de zbor controlat, femelele nu puteau deschide gura pe motiv de voal. Le intra in gura din cauza curentilor puternici ce bat dinspre versantii  montani si de campie.Iar la ele era cunoscut faptu ca dezvoltarea maxima este...mult intarziata.Si mitul ca au trompa cea mai lunga nu tine la tipul lor de trantori.Singurele miscari feministe se consuma cu ocazia zborului de curatire,  cand reusesc sa improaste cateva mesaje protestatare ( decupate din folcloru de gherila)...pe gazonu din fata stupinei... cu ce le mai ramasese pe matz.

Apis Melifera Carpatina ia zis Galbenei de Banat: "- Auzi tu, io trebe sa shad ca acush imi iesa actele...si o sa am de semnat o gramada de hartzogaraie...Ca m-au recunoscut astia...Nu tu, nu INTERPOLU. Rasishtii tu...Nu, nu aia a lui Sarcozy care practica o discriminare  pozitiva.Nu tu...astia care sa ocupa de rase. Mnio zas ca de acu nainte is autentica.Ca pana acu n-am fost...Da bezmetici o fo iei cu tat neamu lor nu io...Ashe ca du-te numa tu. Ca sti ca mnie num' place sa roiesc asha cu una cu doua... Hai ca te tzuc pa dantura...ca stiu ca n-ai...

Odata aterizata la New York Galbena de Banat s-a prezentat cu demnitate pe aeroport pe post de ... Miss Romania, declarand presei apicole niuiorkeze "- Io mis' GALBENA de BANAT".

In stupina improvizata in sistemu de canalizare... forfota, agitatzie...ce mai ... bazaiala mare...ventilare  la greu...O matca batrana de culoare,( britanica),  cu ponta redusa da cu agresivitate crescuta si experienta in lupta sindicala a atacat frontal de la pupitru tema centrala: "Care ar trebui sa fie pozitia femelei fatza de mascul in stupul modern - Curente si tendintze".Capra era exclus ... ca aici era vorba despre albine.Dupa ore de dezbateri aprinse, (stinse ulterior de pompierii brigazii de interventie rapida anti-tero), participantele si-au luat zboru.Transoceanic...
Dupa cateva zile scurse de la intoarcere, LIGUSTICA, BUCKFAST si GALBENA DE BANAT intra in teleconferintza pe messenger. Imagine...sunet...tot tacamu... plus o cafea la ceashca adusa din State,(cu ceashca cu tot).

LIGUSTICA : - Ciao a tutti tu...io sono molto felice...ca l-am pus pe ragatzu meu la respect din prima zi.I-am explicat ca suntem egali in drepturi si nu invers.L-am trimis sa se ocupe el de larvele care incepuse sa-si roada capacele de foame, sa faca aprovizionarea de dupa diafragma, sa curete... sa propolizeze ...pana ma-ntorc eu de la fitness...Prima zi io non visto niente... a doua zi deja facuse cumparaturile nu numai de dupa diafragma da si de la stupu vecin(mai bezmetic de felul lui).Cat despre propolizare...o tras doua straturi si pe scandurica de zbor de mi-o ramas sandalutzele impotmolite la intrare...Atzi capito tu...?

BUCKFAST : - Gutavan tag tu ! Ja...alle rechts...gut,gut...ich i-am zis la a meu ca el e prea schnell iar eu sunt prea ...comoda.Si daca nu tine cont de bioritmul meu...de faptul ca am dorintze si necesitati amplificate prin ingineria genetica...atunci trec pe combustibil alternativ.Ca doar de aia sunt hibrida...Nu vreau sa ajung de plansu matcii ca altele...Primu zi ...nichts vazut... tzvai tag...nu am vazut nimic...Incepand cu a treia zi...ooo... JAAA...W U N D E R B A R...ca s-a mirat si el de rezultate si mi-a zis  "Intr- adevar ti-ai imbunatatit mult miscarile feministe de cand te-ai intors...". Gut...ja ? Cius

GALBENA DE BANAT : - No servus tu...da ni she faine si mandru aratatzi...tzucu-va...ioi she ma bucur sa va vad...da geabgia va vad...No...si cum zisheam...ni nam kikat ghine din aviuan ca din capu scarii am shi-nsheput sa tzip: "- Aaarooaaaneee...treshi ia amu ni aishia...ba trantore banatzan she ieshti satz' spui sheam aflat la niuiorc ba! Pa baaa...sa pare cu nu tu eshci fruncea p'ashilea ba ca io... Si stai sa-tz zac tat ca n-am gatat...Ca te ashtepta vietza gree de acu incolo cu mine...asha sa baji la scafarlie ba...De acu te apushi de ranit pa fundu stupului TU, adushi apa la puiet,(da sa nu te prind iara-n crashma), te apushi si cladesti  faguri fara sa comentez', te apushi...". Da n-am apucat mai mult...Prima zi n-am vast' nika, a doua zi n-am vast nik, a treia zi la fel...de abdia din dimineatza asta am insheput sa mijasc umptic cu stangu, ca o-nsheput sa sa traga umflatura mai repide...Ca a meu cand itz' falfaie cate una vezi stelele verzi cat lopata inima lu Stalin tu...Ca in armata batee piroone cu pumnu gol, ca avee numele de cod "picamaru"...Da tu...statz' o tzira, ... treaba cu matca ce tre sa fie rea de muscă in stup ii tare faina tu...da nu aishia...ca la niuiorc...No, va las... ca tra' sa dau cu nishte vazalina pa uachi ca ma manca de mor...
 

Niciun comentariu: