- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

sâmbătă, 14 octombrie 2017

In dialog cu Stuparitul

-...te saluta bezna din scufita. Fii bland si pune si tu la dispozitia publicului o arhiva din 2012 (perioada ianuarie-martie), adica ceea ce nu se gaseste aici. Ca circula tot felul de vorbe si povesti de sezatoare pe telefoane, in aceasta noapte trista in care facem pomenirea forumului. Smiorc!

Damblarin:  -  Scufi, cere si tu niste titluri ca sa stiu ce sa caut...Mi-ar fi mai usor!

Sunt 170 de pamflete publicate online, pana in acest moment. Imi este greu sa imi amintesc care ... legende circula ... pe cale de consecinta... 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Lupe,

N'auzi? perioada ianuarie - martie 2012.

Nu in noaptea asta, dar candva.

Te astept la sezatoarea cu public, daca mi'oi da si mie un cont.

Anonim spunea...

Lupe,

Nu alea transferate de pe forumul vechi. Celelalte. Din 2012 sfarsitul lui ianuarie si pana in februarie-martie. Pentru ca din martie ai inceput sa scrii aici, deci sunt accesibile. Haide tu, cu asociatia.

Pe forumul vechi nu se poate posta, sunt oprite postarile. Poate desface cineva lacatul. Mi'au zis baietii, pentru ca eu nici macar cont nu am.

Citeste'ti si tu comentariile, ma gandesc ca nu vrei sa pierzi din timpul pretios postand din 2009.

DAMBLARIN spunea...

Perioada ianuarie - martie 2012 ...Pamfletele au fost inserate pe parcursul anilor. Nu exista 'pierderi' ale perioadei respective!

Cu doleanta pentru forumul vechi eu nu te pot ajuta, doar Adminul o poate face !

Anonim spunea...

La loc cu lumina.

Ti se potrivesc. (si noi vrem forum)
https://www.youtube.com/watch?v=5WV_5FaFquI
https://www.youtube.com/watch?v=q2HNSoVt5yM
https://www.youtube.com/watch?v=1H0s_HuE8v8

BZ