- Iexistă o iexplicație !

Lumea vazuta prin ochi de damblarin este o lume incarcata de un umor negru si acid, care sanctioneaza anormalul si grotescul din societatea contemporana. Materie prima, neprelucrata, exista din abundența în jurul nostru. Dar nu este vizibila decat pentru un ochi antrenat. Ochi de damblarin...

Cititorii mei dispun de un acut si rafinat simt al umorului. Iar tu esti unul dintre ei. Pacat. Vei regreta. Pentru ca vei deveni dependent !

miercuri, 25 octombrie 2017

Balada Folk

(poezii si ilustratii din arhiva)
Damblarin






S-au scurs veacuri de când bat
Cu aripile-n tăcere,
Strecurându-mă uitat
Pe cărarea dintre stele.
Şi-am ajuns acum bătrân,
Chiar la margine de cer
Căutându-te nebun
Fiindu-mi teamă c-o să pier.

Te-am găsit acol’ şezând,
Neschimbată şi frumoasă;
Port în inimă un gând,
Te doresc să-mi fi mireasă.
Şi de-o fi să nu mă vrei
Facă-se-ntuneric beznă,
Să nu vezi cum ochii mei
Ţi se scurg încet pe gleznă.

Să mă sting încet, de viu,
Fără ca să-mi ştii de urmă;
Să mă-ngrop într-un pustiu
Aşternut să fiu în umbră.
Şi vreodată de vei vrea
Ca pe mine să mă cauţi,
Moartea mea să-ţi fie grea
Restul vieţii fie-ţi haos.

Truda mea şi disperarea
Facă-ţi noaptea zi să-ţi fie,
Şi în vis s-auzi chemarea-mi
Cu glas stins de-o veşnicie.
Voi lăsa în urma mea,
Semn de unghii roase-n stâncă.
Ca să ştie cine-o vrea
C-am avut o rană adâncă.

Generaţiilor de-apoi
Le-oi rosti să aibă grijă;
A iubi, înseamnă doi,
A fi singur, doar o schijă.
Să nu alergi după năluci
Când iubirea-ţi este aproape.
Mai departe nu te duci;
Nu există mai departe!







Damblarin

Niciun comentariu: